.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امتناع شرکت هواپیمایی صهیونیستی از انتقال نتانیاهو به نیویورک
یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی می‌گوید در اعتراض به اصلاحات قضایی، در مناقصه انتقال نتانیاهو به نیویورک برای شرکت در نشست سازمان ملل شرکت نمی‌کند.
امتناع شرکت هواپیمایی صهیونیستی از انتقال نتانیاهو به نیویورک

شمال نیوز : گزارش‌ها حاکی از آن است که خلبانان یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی که گفته می‌شود بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در سرزمین‌های اشغالی است، اعلام کرده‌اند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک نخواهند برد.

 

به گزارش وبگاه خبری عرب ۴۸، خلبانان این شرکت که «ال عال» نام دارد، می‌گویند در اعتراض به طرح «تغییرات کلان قضایی» حاضر به انتقال نخست وزیر به نیویورک نیستند.

 

این سومین بار در چند ماه گذشته است که خلبانان از انتقال نتانیاهو خودداری می‌کنند. پیش از این، خلبانان این شرکت از انتقال نتانیاهو به فرانسه و ایتالیا امتناع کرده بودند.

 

گفتنی است هنوز مناقصه مخصوص برای پرواز نتانیاهو به نیویورک برگزار نشده است، اما شرکت «ال عال» می‌گوید در آن شرکت نخواهد کرد.

 

طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو در ماه‌های اخیر اعتراضات صهیونیست‌ها را در سرزمین‌های اشغالی برانگیخته و سبب اعتصابات گسترده شده است. رسانه‌های عبری از هفته‌ها پیش هشدار داده‌اند موج اعتصاب و کناره‌گیری به ارتش این رژیم رسیده است.

 

گفتنی است اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل ۱۸ و ۱۹ سپتامبر (ده روز دیگر) در نیویورک برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.